"Osså" tar vi nya tag

Efter att ha spänt mucklerna o nära på avlidit(har inte tränat på ett tag igen) så satte jag mej igår kväll framför datorn i spänd förväntan på resultatet från min tenta i Internationell ekonomi som skulle publicers kl 22.

Nervöst gick jag in o kikade 10 i, men inget resultat uppe ännu så lugnade mej lite o surfa runt lite ett taf.
20 över kunde jag inte hålla mej längre utan var tvungen att kolla igen.

Som tur var hade jag klarat tentan och kunde pusta ut för denna gång, skönt då jag varit väldigt orolig för denna tenta.

I morse påbörjades min nya kurs "Accounting" med en indier som föreläsare.
Killen heter Sanjay men Alberto har som vanligt hittat på ett eget namn (uttalsproblemen resulterar oftast i detta med ganska rolig outcome) och kallar honom för CJ.

Jag vill få det till att det är Pamela Anderson's karaktär i Baywatch men är inte helt 100, rätta mej gärna om det är fel.

Passade även på att inhandla ett par hörsnäckor då både mina gamla samt mitt headset brakat ihop totalt.
Nedan ställs dessa eminenta lurar (är inte alls sponsrad av Sennheiser) ut till allmän beskådan.


De levererades i med en käck "travelpack" så ska förhoppningsvis kunna få dessa att hålla
ett litet tag iallafall =)

Innan jag glömmer så har jag till slut fått tummen ur o printat ut min flygbiljett oxå så nu kommer jag iallafall till Landvetter.
Ikväll blir det borrel som uppvärmning till fredag då det är dags för:
"Strömpa kommer tillbaka till Sverige och det ska firas"-party



Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad duktig du är Rills! snart kommer du hem och hälsar på i snön=)

2008-11-04 @ 15:54:21
Postat av: mamma

jätte grattis.... de andra har du säkert oxå klarat eftersom denna var " värst". Ses snart :-)

2008-11-04 @ 15:57:55
Postat av: Ronja

duktig du är :) jag håller på att gå under. denna veckan är galen! praktik till halv 5, handla mat o nu hem o skriva allt inför redovingen på freda eftersom ja ska va på vfun 8-20 imorn pga. planering o direkt till landvetter när ja slutar på torsda så allt måste bli klart o ja kan knappt hålla ögonen öppna. har laddat upp me massa godis :) puss

2008-11-04 @ 17:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0