Jag kommer inte hem ikväll, men väl i november

Gårdagen spenderades mestadels i klassrummet, med 2 föreläsningar.
Hade som vanligt lyckats "tajma" så att jag inte kunde käka någon lunch, så fick bli mackor istället.
Efteråt väntade skype med sambon (särbon för tillfället).

Idag var det tidig lektion, redan kl 9. Inte jättepigg på att gå på den när klockan ringde men masa mej iallafall upp ur sängen.
Är lite drygt 3 veckor till tentorna nu så måste börja plugga ännu mer för att komma i fas.

Har även hunnit med att boka flygbiljetter i november, så den 6:e november hoppas jag att flygtaxin står beredd på Landvetter ;)


Blev KLM och inte ryan, lite osmidigt att ta sej till Eindhoven
när planet lyfter 2h efter att lektionen slutar


Ikväll blir det gym, skippar borrel då jag inte är supersugen på att festa.

Kommentarer
Postat av: Ronja

hoppas du får mackorna me getost o nötter:P eller vill du hellre ha choklad o hallonsylt? vidriga! urk!

2008-10-07 @ 17:48:00
Postat av: mamma

Va bra !!:-) Kan vi skypa imon så vi kan bestämma om fredag ? sms:a , skriv här el i min blogg när du kan e du snäll.

2008-10-07 @ 18:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0