Ouch

Jaha då var det gjort...

Har nu invigt mina nya schtekiga pjucks (se tidigare inlägg för bild).
Tänkte att de skulle promeneras in under min dagliga(nåja) kvällspromenad.
Kände mej osedvanligt stilig när jag öppnade ytterdörren och började trava bort mot Amstel.

Dock infann sej ganska snabbt den sedvanliga "shoeshaven" och efter att ha avverkat halva distansen, vilket innebär att man befinner sig lika långt bort som man redan gått, så kände iallafall undertecknad att det kunde räcka nu.

Men som man brukar säga bit ihop eller bryt ihop, traska tappert vidare dock snäppet långsammare än tidigare.
Tog mej till slut innanför porten och tog hissen upp (hissen har för övrigt tvättats ren nu, väggarna är tomma men det luktar fortfarande apa därinne).
Spanade in skadan som orsakats på mina stackars hälar, och det hade som tur var bara resulterat i en blåsa på högerfoten.
Nu väntar raggsockar och sneakers i en vecka ;) för att kurera fötterna.

On further notice så har invånarantalet i lägenheten drastiskt minskat då 3st italienskor åter flaxat hem till gamla damen igen.

Dagens ordspråk: Vill man vara fin får man lida pin (obs gäller även kvinna)


Kommentarer
Postat av: Ronja

stackars liten :) hade aldrig hänt om du köpt sneakers! är hemma nu förresten, o de gick bra :) puss

2008-10-22 @ 23:33:12
Postat av: mamma

har du kvar någon miniräknare hemma? kan behövas till mattegeniet nu när kursen börjat:)

2008-10-23 @ 17:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0