Första cykelturen

Ja gårdagen spenderades med föreläsning på eftermiddagen.

Hade sen ett lite pre-party i lägenheten med Garet o Kirsty.
Blev sen skjutsad bak på Garets cykel, lite roligt eftersom jag är ca 25-30 pannor tyngre än honom ;)
Bytte efter 3/4 av vägen så fick han cykla själv så trampa jag på Kirstys cykel istället.

Kom iallafall fram till klubben utan komplikationer.
Klubben heter Paradiso och är en ombyggd kyrka, helt ok o mkt folk var dock inträde där men det får man väl förvänta sej.

Lämna runt 3-snåret för lite "Dutch-fries" bika sen tillbaka slockna framåt 4 (kom ihåg att dra för gardinerna den här gången iallafall).

Vakna runt lunch, vräker ner utan för fönstret, bläh.
Tvingar mej ändå att åka bort till registreringskontoret för ombokning av mitt möte.
Fick mitt studentleg oxå, nice.

Återvänder hem, ser ut som en blöt katt ungefär, tar en efterlängtad dusch.
Därefter lite plugg o pulande med bloggen.


Kommentarer
Postat av: mamma

Äpplet faller inte långt ifrån trädet ! Fest, fest, fest gör du inge annat ??? Din far har just åkt med 2 likasinnade jättebebbar till Polen på Speedwayresa o han drack öl till lunch! Tur att ni har en mor/fru och syster/ dotter som är seriösa ;-) Glöm inte SKYPE på sönd /puss o kram

2008-09-12 @ 18:17:15
Postat av: Ronja

hoppas du har trevligt ikväll. tänkte bara berätta att jag bestämt mig nu :) jag tänker sluta! o de ska bli så skönt! bara så du vet ;P puss*

2008-09-13 @ 21:10:07
Postat av: Linnéa

Ställ gärna en fråga i min frågestund! (:

2008-09-13 @ 21:20:47
URL: http://absolutelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0