"Har dom svenskt kaffe på hotellet?"

Vaknade imorse fortfarande snuvig och förkyld (borde släppa snart hoppas jag).
Kände att situationen i allmänhet var ohållbar utan kaffe på morgonen så tog mej i kragen o tog en sväng till "Hema"
Fick tag i den största kaffebryggaren någonsin (rymmer 1,5L!) men den var iallafall billig.
Skyndade mej hem med tram o metro, svängde förbi Albert Heijn för filter och kaffe.
Kommer hem och packar upp bryggaren ja bedöm själva men:

E den inte vacker så säg =)


Tog genast oskulden på den eftersom mitt koffeinintag varit minimalt sedan jag lämna Sverige.


(notera "designerkoppen")

Blev 2 koppar Egbert-kaffe (konstigt nog har dom varken löfbergs lr gevalia i holland ;) ) och x antal stroopwaffels från Euroshopper (måste komma ihåg att ta med dom hem, farligt goda =) )

Ska bli lite pluggande nu eftermiddag, mer kaffe och förhoppningsvis en omgång tvätt oxå.

Kommentarer
Postat av: ronja

hur har du överlvet?! här gnäller du om du inte får kaffe inom 10 min efter du vaknat! då kan ja slänga kaffebryggarn nu då ;P

2008-09-05 @ 15:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0