"Rubrik" (Orkar inte klura ut någon bra atm)

Kör en snabb sammanfattning av de senaste dagarna.

Lyckades hitta en förfest men var först o käka hos Garet så när vi kom till stället hade de redan gått.
Hitta dock en finsk kille som jag kände sen innan så vi satt i deras trädgård o orerade om dittan o dattan.

Promenixa sen till Café Heffer, (Amsterdams motsvarighet till kåren - overallerna ;) )
Träffa massa trevligt folk o prata lite mer. Vandra hemåt när stället stängde vid 1.
Slockna nästan omedelbart o vakna först halv 12 dan efter!

Lektion vid kl 3, hann med ytterligare lite plugg. Efter lektionen blev det lite after-school med Zvonko från Slovenien (var ju happy-hour kan man ju inte missa ;) )

Sen bar det hem för lite mer plugg, fick ett infall att jag skulle göra pannkakor så så fick det bli.
Hann med att läsa ut min bok innan jag "kallade det en dag" (översätt till engelska, hitta inget lika bra svenskt uttryck)

Idag väntar en lektion därefter förmodligen lite party.

Imorrn kommer Alberto tillbaka så då har jag slipper jag vara ensam i lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Ronja

hallå din mops! har du glömt att du skulle gå in på skype ida?

2008-09-12 @ 16:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0