Om pengar växte på träd...

De senaste dagarna har spenderats med att titta över majoriteten av vad Amsterdam har att erbjuda i shoppingväg.
Överallt lockas det med "Sale -50%" och så vidare o undertecknad har också passat på att fynda lite.
Var iväg i förrgår och lyckades hitta en kavaj som var nedsatt till en tredjedel av priset.
Färgmässigt var det som vanligt, mörkt, men den var bra att ha som uddakavaj.

Tog en kik på en butik som heter "Maison de Bonneterie" där prisnivån skiftar från "dyrt" till "löjligt dyrt".
Har hursomhelst letat efter en trench i lite ljusare färg då som tidigare nämnt det mesta går i svart bland mina ytterplagg.

Hittade givetvis en jättesnygg trench från Burberry som var nedsatt till halva priset.
Jotack, halva priset innebar €300 vilket för egen del innebär vatten o bröd i en månad ;)
Får nog ta o för att citera min syster "klippa mej o skaffa ett jobb" om jag ska ha råd att handla i den butiken.

Annars har jag utvecklat ett starkt beroende till serien Heroes som starkt rekommenderas om man har lite för mycket fritid som en annan har för tillfället (jag har pluggat också mamma ;) )



Imorgon är det bara en vecka kvar tills mitt lilla Amsterdam äventyr är över.
Har inte riktigt kopplat det än men det börjar gå in så smått, speciellt i onsdags då vi tog farväl av ytterligare en kompis.

Nästa vecka blir det jag som tar farväl, sen bär det tillbaka hem till sambon i jkpg igen.



Kommentarer
Postat av: Mams

sambon i Jönköping ???? Mamman i taberg då !!!!!

2009-01-16 @ 19:31:34
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.com
Postat av: Mams

Sambon i Jkpg ... mamman i Taberg då ??????

2009-01-16 @ 19:36:38
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0