Nu ser jag bra ut igen

Gårdagen spenderades med förberedelser inför (förmodligen)sista partyt innan jag återvänder till Svedala.
Vi hade bjudit in ca 20 pers till lyan för förfest innan det var dags för Hotel Arena, en trevlig institution för övrigt med bra musik och drag.

Jag hade för säkerhets skull satt starttiden till kl 8 för att undvika klagomål (när man sätter en tid betyder det vanligtvis en delay på en timme så jag räkna inte med att folk skulle dyka upp förrän "9-ish")
Klockan halv 10 började jag dock bli lite fundersam då ingen ännu behagat visa sej.
Första gästerna dök dock in strax därefter så då kunde festligheterna dras igång, hade laddat med en back bärs att bjuda på.

Fler och fler anslöt sedan till vårt "lilla" party som när vi lämnade lägenheten bestod av närmare 30 pers (vilket är nytt pers, haha, för undertecknad i lägenheten)
Konstigt nog fick vi endast ett klagomål, från kineserna som alltid klagar, så vi körde på till 12-snåret innan det var dags att röra på sej.

Många kramar, kindpussar senare så tog undertecknad sej i kragen o återvände hem för ett par timmars sömn.
Hade nämligen lektion kl 9 vilket betyder uppstigning 08.00 give or take tre snooze ungefär =)
Var som tur var inte bakis(snarare fortfarande lite "buzz") så dagen har förflutit relativt smärtfritt, ett par starka kaffetårar(här sjungs med fördel den gamla klassikern, kaffe, kaffe tåren den e bra...) brukar göra susen.

Ikväll blir det slappande på hög nivå innan det är dags för råhårt pluggande inför tenta på tisdag.
Kan även passa på att påminna om att det endast är en "uke" kvar imorgon innan jag ska på julmarknad på liseberg.
Längtar nu, även om det kommer bli lite sorgligt att lämna A-dam.


PS.
Glömde förklara rubriken, vi fick våra fönster putsade idag av en nisse som åkte lyftkran, han lyckades skrämma slag på Alberto som såg honom först när jag bad honom vända sej om =).
Har även printat både tåg- samt flygbiljett så nu kommer jag till göteborg iallafal.




 

Kommentarer
Postat av: Ronja

sorgligt att lämna amsterdam? de va de värsta ja hört! de kommer bli sååå skönt o slippa amsterdam! o komma hem till småland o snön :)

2008-12-12 @ 12:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0