Nu var det länge sen...igen

Ja som rubriken antyder så var det ju ett tag sen jag bloggade, tack för att ni påpekar detta ;)

Har dock inte varit på något vidare skrivarhumör så då fick det bli mindre blogg.
Har iallafall hunnit med att parta en del och även plugga lite. Mitt lilla Amsterdam-äventyr börjar nu närma sej sitt slut då det bara är 11 dagar kvar + 2 veckor i januari.
Tänk vad fort det har gått(jag vet Ronja du tycker inte det ;) ) känns som om det var igår man staplade in i lägenheten för första gången o samtidigt känns det som om det var evigheter sen.

Har planerat en förfest i vår lägenhet på onsdag som ett slags avskedsparty innan jul.
Därefter blir det tentaplugg för hela slanten fram till tisdag nästa vecka.
Märkte också att denna tenta blir den sista "lektionen" jag har innan jul, så hade kunnat åka hem redan den 17e.
Nu blir det istället 2 dagar med ingenting inplanerat, kanske, passar på att handla lite julklappar då vem vet =)

Dock är shopping gatan i Amsterdam mer överbefolkad än vanligt just för tillfället(för er som vart här så kan ni föreställa er ungefär hur knökat det är) så är inte jättesugen på att dra runt där.


Visst blir man sugen på att shoppa loss när man ser detta... eller inte ;)






Kommentarer
Postat av: Ronja

jag tycker det va vääääldigt dåligt planerat och därför måste du stanna 2 extra dagar i sverige innan du åker tillbaka till utlandet!

2008-12-08 @ 22:00:32
Postat av: Ronja

klantigt! d¨å måste du stanna miinst 2 extra dagar i sverige innan du får återgå till ditt skit land!! :) puss

2008-12-09 @ 12:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0