Jag se det snöar...

Som rubriken antyder har nu snön hittat även till Amsterdam.
Än så länge har inget lagt sej men vi får väl se hur det ser ut imorgon.

För tillfället ser det ut ungefär såhär genom mitt fönster:


Kan även passa på att meddela att jag för tillfället bor själv i lägenheten, då Alberto är i Italia till på onsdag.
Har lovat att steka till lite pannkakor till honom när han kommer tillbaka. Börjar bli lite sugen redan nu men ska försöka låta bli ;)

Dagen till ära har jag även passat på att städa lite så nu är golvet ungefär 1 kg damm fattigare.



Kommentarer
Postat av: Ronja

duktig du är!de snöade lite igårkväll när ja o gry va o hämta pizza men de la sig inte här heller. puss

2008-11-23 @ 17:51:53
Postat av: R

måste bara meddela att nu har JAG, alldeles själv, putsas fönster =) du måste va stolt :) ja, jag vet att det är ditt jobb och du hade sett fram emot de men de va lite svårt att veta om det va natt eller dag ute eftersom jag inte såg ut så jag fixade de, förlåt ;) puss*

2008-11-26 @ 15:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0