Tillökning i vår "bachelorpad"

Har som tidigare nämnt varit "hemlös" den senaste veckan. Det ska dock tilläggas att merparten av min tid spenderats i lägenheten iallafall. Detta beror på en tillökning i vårt lilla hem.
Det bor numera en svensk (undertecknad) och inte mindre än fyra italienare här.
Tre är iofs här på lånad tid men men, de har iallafall varit vänliga nog att prata engelska då och då (de av dom som kan ;) alltså 2/4).
Mina italienska kunskaper ökas med stadig takt så snart kommer jag tala flytande italienska också.

Förutom italienska lektionerna har jag spenderat en väldig massa tid med näsan i boken (läs datorskärmen) i förberedelse inför tentorna nästa vecka. Blir x antal timmar varje dag så emmellanåt får man ta sig en bensträckare.
Gick således på gymet igår för första gången sen innan päronen var o hälsa på, skönt att få spänna mucklerna igen =).

Idag gick pluggandet vidare men med de skillnaderna att jag bytt ämne och istället för att ta paus med träning blev det en liten shoppingtur istället. Lyckades denna gång faktiskt få med mej nånting hem och detta kan beskådas här nedanför.


Classic var omdömet från Alberto och nej det blev inte "cowboybootsen" Ronja ;)

Mycket nöjd må jag säga nu väntar bara att gå in dom också.

Appropå nåt helt annat så spelas Billy Talent II galet mycket i mina hörlurar för tillfället.

 På torsdag är det bara 2 veckor kvar ;)


Kommentarer
Postat av: Ronja

meh! blev de de dära ändå?! att du aldrig lyssnar! :P

2008-10-21 @ 19:14:48
Postat av: Rickard

Aah men det blev ju inte "cowboybootsen" sa jag ju ;)

2008-10-21 @ 19:27:08
Postat av: mamma

Fel fel fel ...nu när jag kollade såg jag att du hade satt in på T i alla fall .Fyyyyy på dej :-)





2008-10-21 @ 19:27:51
Postat av: Ronja

näää men ändå! du lyssnar aaaaldrig på mig! ja vet inte va ja ska göra med dig! :)

2008-10-21 @ 20:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0