Ensam i några dagar

Vakna kl 6 imorse av att Alberto knacka mej på axeln o sa ciao på ett par dar.
Ensam i lägenheten nu alltså, lite tråkigt då man vant sej vid att ha sällskap hela tiden.

Förmiddagen spenderades i akademikerns tecken med föreläsning.
Har även hunnit med att prata med syo om mina kurser, upptäckte igår att jag har båda mina tentor på samma dag o dessutom samma tid.
Ska få besked om ett par dar, blev under tiden rekommenderad att försöka hoppa på en annan kurs, ska höra mej för vilka som e vettiga.

Eftermiddagen spenderades med att tillaga en delikat måltid bestående av en köttabit, svampsås och potatis (skalades med Rickard-fart, så inget för dej Ronja ;) ).
Har sedan pulat lite med designen på bloggen, ville ha nån sjyst bild under rubriken.
Har fått damma av mina gamla webdesignkunskaper igen o blev helt ok.

Ikväll väntar "Borrel" vet dock inte var förferren kommer vara ännu men det löser sej säkert.

Kommentarer
Postat av: Ronja

då kanske du förstår hur tomt de är att bo själv i ett halvår?!?!?! =P

näää dina potatisskalningskunskaper är inget att hurra för direkt. men du du kan ju annat =)

puss*

2008-09-09 @ 17:29:09
Postat av: mamma

Kom genast hem o hjälp din mamma att designa om sin blogg!!! Hon har inget att damma av vad det gäller kunskaper.

2008-09-09 @ 17:49:28
Postat av: ronja

om bilderna fr¨n picknicken kommer fram kommer jag personligen att adressera en atombomb till amsterdam! bara så du vet :)

2008-09-10 @ 11:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0