Träningsvärk - mycket troligt

Gårdagens poker var väl inte mycket att hurra över för egen del.
Spelade safe i 4 rundor innan jag tog alla mina "farfalle" (fjärilsmakaroner) o körde all in.
Gick inge vidare den gången så fick spendera resten av kvällen med att titta på o leka passiv rökning istället.

Vakna imorse med lätt rökhosta, inte trevligt.
Softa i lägenheten på förmiddagen o vi tillaga fiskpinnar med potatismos, helt ok för ovanlighetens skull.
Därefter var det lektion kl 3, känner mej lätt bortkommen då min lärare hela tiden referar till gamla svenska ekonomer o tittar frågande på mej. Har hittills inte varit en enda som jag aldrig hört talas om.
Efter lektionen blev det en snabb sväng in på AH för intag av föda innan vi begav oss mot gymet.

Gymet i fråga är väl bland dom mindre jag sett men fräscha maskiner har dom iallafall så ska inte klaga.
Dessutom har dom en väldigt annorlunda ingång till gymet så man känner sej som om man är med i Star trek eller nåt, får återkomma med bild på detta senare ;).
Körde ett pass på ca 1h, borde dock tagit det lite lugnare tror jag, kommer kännas imorgon o övermorgon i armarna.

Återvände hem o resten av kvällen har spenderats i återhämtningens tecken me pasta o slappande i sängen framför datorn.

Fick ett litet sms från älsklingen som antydde ett lätt överdrivet intag av lakriktsshots ;)
Ha så kul i kväll så hörs vi imorrn på Skype.


Kommentarer
Postat av: ronja

e du vaken?=!

2008-09-19 @ 00:24:41
Postat av: ronja

jag har virus på min dator, den ska ominstalleras. varför är du aldrig här när sånt händer? ja kan inget ju! :P men iaf så har jag inget skype just nu eftersom jag använder din burk. så du får logga in på msn ibland :) puss

2008-09-19 @ 11:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0