Vita dagar

Gårdagen spenderades mest i lägenheten framför datorn, försökte tvätta ca 22ggr men var upptaget varje gång lyckades iallafall få tag i en maskin framåt kvällningen. Passade även på att frosta av frysen igår, har varit väldigt huslig ;)

Eftersom jag har ganska väl tilltagen fritid här nere så passa jag på att försöka lära mej speed-reading igen.
Har ganska bra speed när jag läser men har inte fått in förståelsen helt 100 än men det kommer.
Hitta även nån konstig ögonträningsgrej som jag tänkte testa o se om det är bull eller inte.
Finnes här om det är av intresse ;)
Man ska tydligen snabba upp ögats rörelser och på så sätt snabbare uppfatta det man läser, låter onekligen användbart.

Jag har återigen fått upp ögonen för The Killers som går varma i lurarna atm, speciellt "Mr.Brightside"

Nu väntar föreläsning vid 1 o sen hemmakväll, ja du läste rätt inget festande ikväll alltså (först imorgon ;) ).

 

Kommentarer
Postat av: mamma

en fråga : hur länkar du ? har försökt men då måste man h.klicka på länken ...jag vill ha den understruken o klickbar som du har gjort här ovan.

puss o kram

2008-09-15 @ 12:14:55
Postat av: mamma

Träna vadå... hur snabbt man spyr när man kollar på den eller vadå ????

2008-09-15 @ 12:16:17
Postat av: Ronja

mm den va läskig! har du bokat flygbiljetterna? ja kan göra de annars, blir de bra imorn? =)

puss

2008-09-15 @ 16:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0