Mera plugg o mera rea...

Senaste dagarna har varit oändliga då jag bara gått o längtat efter att komma hem till min älskling.
Har fördrivit tiden med plugg o en ohälsosam dos av Heroes.
Men idag kände jag att det var dags att ta sej i kragen o röra lite på mej, så jag tog en vända in till stan för att beta av ytterligare några affärer.
Huvudmålet var precis som förra gången en trenchcoat och jag hittade en som var ok men den satt inte helt hundra. Priset satt inte helt hundra heller så jag fick vara utan även denna gången.

Däremot hittade jag en annan av de grejor som jag letat efter, nämligen en brun väska.
Som vanligt hittade jag den där jag minst förväntade mej men skam den som ger sej.

Så här ser den alltså ut, så nu kommer jag flyga med betydligt mer stil än
med min gamla svettiga bag från nike
=)

Därefter bar det vidare och jag shoppade en jättegosig tröja som kommer användas flitigt framöver.


Här syns tröjan i en klassisk outfit-bild, fick sudda bort lite på kanterna
då valet av plats för fotograferingen inte var det mest smikrande ;)

Nu väntar mera pluggande och ikväll planerar jag att ta en sväng förbi Prinzengracht för filmkväll.

Bara 5 dagar kvar =D





Kommentarer
Postat av: Mams

Snyggt :-) puss o kram

2009-01-21 @ 08:46:44
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.com
Postat av: Mams

Den där outfitten kan du inte ha i Thai!!!!

2009-01-22 @ 09:58:12
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.com
Postat av: Ronja

kommer du hem snart?! puss

2009-01-22 @ 10:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0