Upp tidigt i säng sent.. eller?

Ja som rubriken antyder blev det tidig morgon, vakna strax innan 8 för att gå på lektion vid 9.
Väldigt trött så blev lite tankspridd men får ta igen det imorgon på "tutorial".

Tog sen en sväng in till stan för att regga mej som invånare i Amsterdam, tog ca 1 min så passa på att gå runt o kika lite i butikerna efteråt.
Hitta en hel del skoj men väntar med att köpa något.

Promenera sen till metron o åkte ett stop tillbaka till min station.
In på Albert Heijn, för lite käk, ganska hungrig då jag inte käkat sen frullen.
Hem, laga mat, plugga lite.

Allmänt slötittande på datorn tills jag kom på att jag kanske ska skypa lite.
Å vem är inte där om inte älkslingen.

"Jag har en liten överaskning"

Låter bra tänker jag o mkt riktigt, duktig flicka har köpt sej en webcam så nu kan även jag titta på henne när vi pratar.




Sitter mest o ler hela tiden, inte länge kvar nu, räknar dagarna ;)

Ikväll blir det borrel på Café Heffer igen o imorgon väntar sovmorgon innan lektion kl 3 :)

Kommentarer
Postat av: Ronja

hur va de med det där fotandet? :P puss

2008-09-16 @ 21:02:38
Postat av: Ronja

ett mystiskt rött paket utan avsändare, kan de va du tro? :) tack älskling! puss!

2008-09-17 @ 16:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0