Note to self: Close drapes when you get in at 4am

Jaha ny vecka börjar få lite rutin på hela situationen här nu.

Matsedeln för oss ser fortfarande en hel del pasta, 2 ggr om dan ungefär ;)
Gårdagen spenderades hursomhelst med plugg mest hela dagen i väntan på födelsedagsparty hos Garet.
Gick bort till förferren vid 8 snåret med ett 12-pack, väldigt behändigt med twistoff kapsyler må jag säga.
Bra drag på festen, underhöll med att imitera folks accenter ganska kul faktiskt.
Blev även lite ölspel i form av flip-cup, sluta oavgjort.

Därefter promenad till krogen, oväntat bra drag för att vara söndag men men det är ju inte Sveriges Jerusalem man bor i längre ;)
Promenixa hem runt halv 4, kommer in genom huvudentrén o tar hissen upp till rummet.
Katastrof dörren fram till vår ingång går inte att öppna.
Ringer på intercomen o en yrvaken Alberto kommer o öppnar, puh.

Vaknar idag med alldeles för lite sömn o inga fördragna gardiner (måste komma ihåg det nästa gång), nu väntar föreläsning o sen ska jag meddela RA om vårt lilla dörrproblem.
Blir inte lätt att komma in annars då Alberto flyger till Italien imorgon o jag har lägenheten för mej själv.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaså du var det därför du inte va påloggad på Skype.

Ja e hemma må-on med min "dödafiskaxel"så vi kan höras. Ta de lugnt me festandet ;-)

2008-09-08 @ 12:57:47
Postat av: Ronja

stackars liten. måste vara väldigt jobbigt att plugga utomlands, not! sitter i skolan med vårat grupparbete som ALDRIG blir färdigt! nu måste vi vänta 30 min till våran lärares lektion slutar så vi kan fråga henne om tips... ja får väl ta en termin utomlands ja också om de e så där slappt ;P men då blir de i thailand =)=)=) hörs ikvälL! puss

2008-09-08 @ 13:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0